Spikmatta

Nu ikväll har jag legat på en spikmatta i ca 10-15 minuter
förrut i veckan när vi fick den,så lika fort
jag va på plats lika fort va jag uppe det gjorde förbaskat ont fyfaan
men då hade jag kommit hem från semestern ny solad o lite bränd
för jag bara kände hur ryggen nästa brann haha
men helt underbart när man har legat där en stund
men slutpratat om det ; )

Idag har man slöat hemma tills jag o Lovi skulle mötas hos henne
Vi tog cyklarna till borenshult hade med mig kameran så tog fina bilder ; )
Sen cyklade vi till rävarbacken fota även lite där
Sen så åkte man o köpte en dricka i borenshultkiosken
sen vidare hem till Vickan då dom senare besagtog min kamera eller
 hur man nu säger det, så satt jag vid Vickans dator o kolla gamla bilder hah :-)
Sen vid kvart i nio drog vi till bk där Lovi blev veckans klant haha nevars
bara råka spilla ut min fanta över hela golvet haha x)

Senare drog vi en snabbis till maxi, brådstorp o snackade
Sen så åkte vi till Lovi men då drog Vickan o Jag hem

Så när man kom hem har man  bara slappat o sånt

Men nu ska jag snart gå o lägga mig
min cp dator= inga bilder

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0