Semester

Igår så gjorde vi inget speciellt
men vi körde minigolf o tävla om vilka 2 som fick ta disken hah
alltså dom 2 som kom sist
Vem vann då? Jo!, Jag såklart över philip ,lovisa, pappa, farbror o kusinen
haha och jag som är minst fast både jag o philip fick lika
men jag hade flest spikar haha

Men dagen
Idag så åkte vi in till Mora o kollade lite
Det enda jag hittade va en kavaj på Hm som jag är riktigt nöjd med bilder kommer när jag är hemma
sen så har grabbarna kört gokart men jag kör nästa gång eftersom
det har kommit lite skurar lite när som helst
så jag bara så hur folk sladdade på banan usch
men vi har fått lite sol lite då o då o rengn samma där
men nu börjar tiden rinna ut här med internet
men vi hörs för hoppningsvis imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0