Natt inlägg

Idag så har jag vart helt slut bara slöat blev så trött från gårdagen
kom ju hem ifrån semestern då
att sitta i en bil länge är antingen slappt o skönt
eller bara jobbit o det 100 år att komma hem
när man har ett par mil hem
men vi stannade till i borlänge som vanligt
o shoppade iaf jag o Lovisa
hittade 2 linnen
o ett linne/tunika/klänning ja jag vet inte vad jag ska kalla den
än haha men bilder kommer från semestern
troligtvis imorn
Sen när man kom hem lämnade jag allt hos mamma
sen körde vi hem till Lovisa med Philip o hon
sen åkte jag hem en snabbis till pappa
o lämnade av hans väskor o sånt
efter det hoppa in i bilen o åka till Vadstena o överraska farmor
så då hämtade vi upp min farbror Kent
Farmor skulle få en överraskning får alla
men planen sprack men jag berättar mer 
imorgon om det för jag ska ta och sova nu

Godnatt gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0