Nån passande rubrik?

Kom på att jag bara satt vid datorn en snabbis igår o inget mer
så då måste jag skriva ett inlägg i bloggen ;-)

I förrgår så kom 2 st som är familjens vänner ifrån Stockholm
Dom andra två åkte hem en dag tidigare än planerat så
Då blev det bara Lisa & Maria. Vi känner dom via mamma eller hur man ska förklarat
kan försöka fatta mig lite kort
Mamma jobbade med Maria för många årsen
Som träffade en kille som skulle jobba i Stockholm
så flyttade dom dti sen
har dom två barn Lisa 17år och Olle 15år
Så det är så det hänger ihop
Så dom är här ganska ofta dom har hela sin släkt här i Motala ; )

Men igår satt jag bänkad nästan heladan framför tv
minnesstund i tv4 och tv4+ för Michael Jackson
På nån arena i LA
Det va jätte fint så
innan gick det som en dokumentär
hur han växte upp o inte fick va med
barn i hans ålder för
att bli så stor som han är
Aa ni kanske själva såg det
hela cermonin va jätte fin

Men nu ska jag ut en sväng ;-D

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Hunden Anders :)

2009-07-08 @ 14:47:00
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0