Motalfestivalen ;-)

Måste då säga en sak om inlägget innan
Jag hade aldrig någon fästing guuud så sköönt
var verkligen 100 på att det va en men tydligen inte
hah

Men för ett tagsen kom jag hem ifrån motalafestivalen guud
det sööög med regnet men annars vare riktigt sköjj ; )
Stod i spöregn utan paraply o kollade på Johan Palm
Snacka om att killen har blivit mycket bättre
sen idol tiden haha =)
                 haha jag o Vickan va lite löjliga o fixade min tredje autograf från honom o en bild på han o mig o Vickan o Johan haha
men dom bilderna har Vickan på sin kamera men den kommer iallafall inte
dyka upp den bilden kan jag ju säga
Sen en liten bild på BWO som jag inte är nåt fans för eller nåt så blev inget lyssnande på dom!


Aja hoppas bilderna dög med den gamla dåliga kameran
Godnatt ; )

Kommentarer
Postat av: Becca

Johan har blivit mycket bättre ! :D

2009-07-04 @ 14:51:49
URL: http://RebeccaHallstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0