Motalafestivalen 4/7

Idag 5/7 så vaknded jag av mig själv :o
kolla hur mycket klockan va då det stod 05.46 =O!
Vafan så kunde jag inte somna om så va uppe i 1h 45min
Gick o la mig men funka inte det är ju fan ljust i mitt rum! vad ska jag göra ?
Så jag går o hämtar en filt o lägger på huvet så det blir mörk haha somnade jag?
Jo, och vaknade vid kl ett men jag fick iallafall lite mer sömn i mig ;-)

Men gårdagen 4/7 =Motalafestivalen
Åkte dit med Becca o blev hämtad här hemma 20.10
Så sen skulle Måns va  kvart i nio men så var det nån
håruppvisning hur länge som helst
Men sen en halvtimme efter kvart i nio då kommer Måns
Han va riktigt bra, men nejj han är inte min typ
som jag lyssnar på, såg mer fram emot E-typ =)

Sen var det dax för E-type guud jag bara älskar
han live annars lyssnar jag aldrig på honom hah ; )
Det är som en energi kick man får
så snacka om att det va drag när han körde
Sen så gick han ju ner massa gånger till publiken han verkligen
bjuder på sig själv det är det bästa med honom
älskar honom LIVE finns ingen bättre att se live kan man ju säga
Haha just ja vem vare som fick en kram av honom?
haha det är så typiskt mig ; )

Men det blev inga bilder på honom det va ju sånt drag då
så jag sket i det men hitta lite ifrån motalafestivalen på motala24 lr nåt sånt
Men tog lite bilder på Måns
 bilderna blev nog suddiga men dom får duga

E-type

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0