I'm Back

Igår var jag för lat för att skriva ett inlägg haha ; )
Men igår så åkte mamma o fixade ny sladd
till datorn så nu funkar det igen ;-)

Men idag så gick jag upp kl 9 av mig själv ;o
Fixade mig o allt va nog färdig vid
elva för håret fick självtorka o
så slappar jag lite mellan alla saker man gör
Sen vid kvart över elva tog jag
en Promenad med Otto
hade turen med mig o slapp regnet
Sen när jag kom in igen
satte jag mig o kollade
på den gammla serien
''Sjunde Himmlen'' har börjat
kolla på den hah den är faktist bra ; )

Sen kl ett kom Lovi hit då vi cyklade till stan
då jag fick lite inköp,o Lovi och jag tog o käkade på sjöbris
senare så kom Becca ner dit
men jag va på stan med mamma så
ni får se mina inköp ifrån
när jag va med mamma på stan oxå
Fräna skor
Nån slags väst skulle jag tro
Stor väska som jag ska andvända till gympan
ännu en väska

Sen shoppade jag lite så grejer

Men jag är riktigt nöjd med alla
mina inköp

Så senare ikväll blire Becca o Lovi =)


Kommentarer
Postat av: Vickan,

Skorna och väskan var störtsnygga!

Ja!! Frida har dator nu :)

2009-08-01 @ 20:59:29
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0