Victoria

Dagen börja med att mamma väcker mig halv elva med en slickande hund i ansiktet USCH!
Men jag vaknade iaf.
Mamma ville att jag skulle gå ut med otto men jag protestera mot det,  jag kan ju inte gå ut som en hösäck.
Så tillslut gick hon ut med honom.
Sen packade jag en kartong till flytten, satt vid datorn en stund, och sen gjorde min
egna frukost äggmacka och nyponsoppa.
Och kolla på tv ;-)
Sen ringde jag vickan om vi skulle va så pappa skjusade mig
till henne vi tjugo i fyra, så nu sitter jag här och kollar på Let's Dance med henne

byeBye så länge ;-)


Kommentarer
Postat av: Becca

Otto är ju bara för SÖT !

Lika söt som du, puss <3

2009-02-21 @ 03:16:34
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0