Söndag 22/2

Nu sitter man här i myskläder och har precis gjort färdigt svenska läxan!

Dagen börja med att jag gick upp vid elva och duscha och sen fixade mig.
Sen så åt jag frukost och kolla på Rob & Big
Sen åkte pappa och jag in till Vadstena en stund.
När jag kom hem ringde mamma och fråga om hon skulle hämta mig
så hon hämta mig vid fyra och då åkte vi och handla.
Sen kom jag hem och hittade mitt egna footoalbum som jag skrev i lite saker i ;-)

Sen fick jag va hundvakt och gå ut med otto usch! det är inte
kul att gå ut med en hund som inte går dit man vill den ska gå
bara går och nosar hela tiden och sen massa snö! :O

Så nu sitter jag har och just gjort svenskan.



Och imorn är det skola har gärna lov ännu längre tack!?
Måste alla lov gå så fort som dom göööör ?:O
Men just nu längtar jag till sommarlovet värmen och allt
Och idag fick jag reda på att min moster åket till Thailand
om typ
bara en vecka och ska va där i två veckor
så nu tjatar jag på mamma att jag vill utomlands till ett varmt land!!!!
Och jag får väll tigga lite saker ifrån min moster haha hon är bäst!

Aja nu ska jag se på Trollkarens hemligheter!

Bye bye vi hörs ; )


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vill med utomlaaands !

puss <3

2009-02-22 @ 22:27:24
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0