Säfsen den 18/2

Igår blev det säfsen men konfan riktigt kul!
Det bästa va ju att vicka och lovi aldrig hade åkt skidor!
så man garva ihjäl sig,  Maria försökte lära dom att åka i
en grön backe (lättaste back)
men det gick inte ett dugg bra!
lovi åkte baklänges och vickan vet jag inte vad men
jag garva som fasen.
Tillslluut fick dom ta skidskolan ändå så sen
va man på väg till en röd backe med linn och maria då kommer
man i bästa tajming och lovi ramlar i liften ojoj
vad jag har haft kul va bara tvungen att skriva av mig av det roliga
haha.

Men jag vet inte vad jag ska skriva om så ni får säga till mig lr nåt ;- )

Pusssss från frida :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hahah, bra Frida nu är alla igång med bloggandet :D

2009-02-20 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0