Måndag 23/2 skolan har just börjat !

Just nu sitter jag och inte gör nånting !
Har precis kollat på tv.

Idag har ju skolan ochså börjat efter en veckas lov.
På lovet har man ju åkt kryssningen Cinderella riktigt kul faktist
träffade alla ifrån serien ''Färjan''
Sen har man varit i säfsen och åkt skidor med konfan
Och det gick ju faktist bra.

Idag gick jag upp kvart i sex väldigt pigg var jag så hoppade in i duschen,
fönade håret, åt frukost,  tog på mig kläderna , fixade mig och sen packade jag till gympan sen var det
bara gå mot bussen ;-)
Så man hade svenska som första lektion väldigt slappt o på svenskan ska vi göra en film om ''Genus'' manligt och kvinnligt.
Sen hade man som sista lektion So i ungefär en och en halv timma
rätt slappt där med genomgång sen innan vi sluta så körde vi land stad och vatten det är slappt : )

Så sen när man kom hem satte jag mig en stund vid datorn
sen bar det av till min kusin martin och hämta kartonger
och kan verkligen säga att han har världens goaste två åring som barn Noah
han bara springer runt och vill att man ska jaga honom hah ; )

Sen hämtade man Otto hos mormor och DET TOG TID!
men kom iaf hem till slut hah...

så nu sitter jag här och gör ingenting
så ska kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0