lördagen 21/2

Är nygligen hemkommen ifrån vickan som man har spenderat två dar med :-DPusspåre vickan!<3
Såg till så att jag vakna vid elva, och att jag va klar vid tolv för att umgås med Vickan, Becca, och Lovi.
Men så skulle vi va vid sju :O
Men jag orka fan inte vänta så länge :P
Så vid fem tiden åkte jag till Vickan för att inte sitta hemma och vara datanörd, hah.
Så vi satt vi datorn där hah
och lyssnade på Janet Leon och Kim Franssons ifrån ''Made in Sweden'' hur bra som hellst är dom ju!
Ni borde lyssna på dom ett tips ;-)
Sen ringde vi Becca, och Lovi men dom orka inte gå till vickan
så tilslut vare bara jag och vickan.
Men vi har jämt lika kul jag och vickan även om vi bara är två! : )
Sen spela vi spel haha värsta innesittar nördar nejdå!!!
Sen blev det ju melodifestival vad tyckte ni igenkligen?
Själv tycker jag att det var bra äntligen BWO inte till final wohoo
jag stör mig på dom usch nej jag gillar dom inte men dom är ju inte sämst iallafall!Och vickan jag vet att det finns kärlek mellan dig och BWO haha ; )  fick inte till det som jag ville =/Och vickan jag vet att det finns kärlek mella bwo och dej
fick inte till bilden som jag ville men skit samma

Jo, sen efter melodifestivalen så gick vi till östenssons och handla godis det var ''mumms''
men bara för nån stund!
Jag har mer än hälften av mitt godis kvar, och imorse
lovade jag mig själv att va nyttig och att köpa vindruvor
men va så godis sugen och nu har jag lovat mig själv en annan sak
att aldrig mer äta godis ohh herregud allt slår godis nu asså!

Men nu ska jag äta nyttigt i en helmånad !
Och laga min egna mat för typ 3årsen köpte jag en Gi-kokbok till mamma
för hon önskade sig en kokbok och jag fattade inte vad Gi stod för
så nu fattar jag vad Gi står för.
Obs hon behöver nog inte gå ner i vikt om, ni inte fatta vad jag skrev.
Och nu börjar fundera på ett godisförbud till i ett helt år ?

Aja vi får se hur det blir men nu ska jag va nyttig och äta frukt och dricka vatten hah

Ha det bra /Frida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0