26/2

Ja, idag har man vart i skolan, pluggat,slappat,packat,och följde med mamma och handla
gick upp 06.15
åt frukost
fixade mig
platta håret och de
sen åkte man iväg till skolan med becca vid typ 07.55
När jag kom hem packad jag en kartong
sen så pluggade jag engelska och tyska
Usch tyska är det TRÅKIGASTE ämnet som finns!
Inte ett dugg kul ..
Sen vilade jag i en halv timma
sen åkte jag och mamma ivägt till maxi vid halv åtta
sen åt jag lite
sen åt man färdigt så man hann kolla på Sveriges Värsta Bilförare
hur fasen kunde de få körkort? :o
Efter det så har man inte gjort nåt speciellt
Men imorn är det ju äntligen fredag
nåt att se fram emot iallafall hah ;-)

just ja, mina kläder kom allting utan det rosa/orange linnet för det fick inte plats i frakten
då blev man lite halv sur
för den kommer i mitten av APRIL herregud ska jag vänta så länge :o

jaja nu ska jag slappa vidare
Bye bye ; )

Kommentarer
Postat av: Becca

Tråkigt att inte alla kläder kom samtidigt !

Men din väska är så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg,

vill ha ! :O

puss <3

2009-02-28 @ 14:56:41
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0