19/2 stan och elin!

Ja igår somna jag med myskläderna på så jag hade inte stallt klockan så jag försov mig totalt,
sen  skulle man va med elin vid ett igenkligen.
Men då drog man ner till stan och mormor bjöd på vofflor hon är bara bäst hah!
Sen mötte jag mamma på veromoda och gjorde ett litet inköp;-)
-En ny skinjacka
-Byxor
Sen skulle mamma till shape så då hängde jag på.
Sen ringde jag elin och jag drog dit så gick vi till maxi ,efter de så
kolla vi på film slappt :-)
Efter filmen va vi totalt rastlösa.
Och tillslut gick jag hem och åt sen så har jag
bara slappat här hemma efter det och inget mer.

aja kommer inte på nåt mer och skriva
Puss : )

Kommentarer
Postat av: Vickan

Fan vah kul me skinnjacka då ;O!

2009-02-20 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0