Mellandags rea

Mamma kom och hämtade upp mig vid kl 12för vi skulle till stan o leta efter skor,
har inga vinterskor, de ända skorna mamma tog fram var fula stövlar
försökte förklara för henne att jag är ingen tant, tanter andvänder bara stövlar!!
 Det är inte äns min stil men envis som hon var så gick hon o klaga på alla skor
 jag hittade, tyckte jag iaf, men ett par var tydligen bra så dom slank med hem
 så dem får väll duga nu ivinter men en sak aldrig ska jag ha stövlar om jag
 inte hittar ett par SNYGGA,
 stövlar är nog det svåraste skorna typerna att hitta åt mig.

Men nu har jag försökt ett tag o att överföra bilder från mobile o det funka
så här kommer klädseln ifrån julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0