Lördags, Söndags

I lördags var det dans sen på kvällen var man hemma hos
Becca vi tjejer, sen kom även oscar, åkte hem runt halv
elva skulle fixa musik till mp3 och se en film som gick på tv.

I söndags var jag och Lovi till Linköping, för att handla julklappar.
Då vi tog ikano för jag var tvungen att gå till ikea o se om jag hittade nåt där.
Kommer ihåg förra året 4 dar kvar till julafton och hade inte handlat
en enda julklapp, inte Lovi heller,tror jah så vi åkte till Linköping,
Guud vad kassar vi hade,då hittade man allt vad man behövde men inte
 ett skit igår typ,hah. Men jag får väll försöka hitta nåt här i Motala.


Otto fick min julklapp igår, tomteluvan hah.
synd att den inte var så jätte populär av Otto.




Kommentarer
Postat av: Vickan,

Nya jultomteni år elr ? haha han är för göllig

2009-12-15 @ 16:34:37
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0