Let it snow, Let it snow, Let it snow

Inte skrivit nåt inlägg idag, har inte orkat. Kan säga dagen lite fort
Först farmor, sen hem till mamma.Så har dagen sett ut!
Tog en promenad med Otto, lr det va kanske ingen promenad,
Vi lekte i snön jag kasta snöbollar han sprang efter och åt på dem.
Och vi gick i hög snö och jag hade tygskor dem som är som en
kort stövel, så all snö åkte in i skon, men det fick inte hindra mig.
För första gången iår har jag verkligen älskat snön!
Om jag kunde skulle jag lagt mig o göra snöängel eller nåt.
Men ville inte att mobilen skulle gå sönder, det skulle ju sitta fint
en ny mobil, trasig efter ett par dar hah;)
Men ni får väll se bilderna imorn om jag får det att
funka här hos mamma;)
Och imorgon bär det av till stan oxå ;D

Adiòs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0