Herregud

Är det så svårt för mig o sätta på datorn? Jag har vart så slö för att bara
trycka på en knapp. Men jag fastanar alltid här längre än vad jag vill,
ibland sitter jag framför datorn i 2,5 timmar kanske lite mer men jag
nästa äcklas att sitta i streck när man bara tänker på det, här vill jag
inte ruttna framför en skit pryl ''datorn'' okej jag uppskattar datorn
och jag uppskattar även att va lat att inte orka sätta på den ibland hah.

Okej det jag har gjort idag. Jag hämtade cyklen hos Jossan, duschade efter det.
Tog en promenad med vovven, lite lek i snön då hah.
Tog på lite slarvit sminka men ingen mascara och sen åkte med mamma
för att handla jag tvinga henne dit eftersom hon inte mår bra idag men jag
ville in på onoff, nu skulle jag igentligen va med Vickan och Lovi
men jag hittade inga kläder för dem ville ut i pulkabacken ;)

Adiòs


Kommentarer
Postat av: Vickan,

HAyha fyfan datapotatis kanske ;)?

2009-12-30 @ 12:49:08
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0