GRAttis :D

Idag är det Pappas dag enligt mig han fyller nämligen år,
Grattis Grattis. Vi firade honom igår, med god mat och
tårta. Ser fram emot nästa år om det blir som vi hoppas=)

Nu har jag kollat färdigt på filmerna, och nu reprisen av Robinson,
Fattar inte hur en 26åring kan vara intresserad av en 43åring, som
desutom har 2 ungar jag syftar på hon Sofia och Anders i lag Agwe.

Jag har även försökt göra en ny ''Header'' men det slutar med att
den raderas, har inte några nya bilder, men jag funderar
på att lägga upp en massa gamla bilder i från 6an då vi
hade sista dan med gänget i bondeback, hah vi får se.


Kommentarer
Postat av: Becccaa,

DET GÖR DU INTE!

2009-12-20 @ 15:36:49
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se/
Postat av: LOVISA

ALDRIG!!

2009-12-20 @ 16:23:38
Postat av: Vickan,

GRATTIUS:D

2009-12-21 @ 20:43:50
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0