God jul alla där

Nu är det inte långt kvar tills julafton är slut, min dag har varit
toppen bra helt nöjd sitter jag här, först bar det av till kyrkan.
Sedan till farmor i Vadstena där
tjockasläkten var då vi käkade, sen var det glass
och sedan kom tomten hah, och efter det kalle anka och
fika efter kalle. Vi gjorde om i ordningen så att alla
hann att vara med på julklapps öppningen.
 
Efter att ha varit hos farmor bar det av till Motala, till
kusinen o hans familj, då var vi inte med på julklapps öppningen.
Den tog vi här hos mamma, för igår hade vi det ändå hemma hos
mormor. Åkte hem där ifrån runt 21.30 kanske, och
hade paket öppning här hemma. Klapparna som jag
är mest nöjd med är:
*Mobilen
*Parfym
*Saltkråkan filmbox

Hoppas eran jul ochså har vart bra, God Jul ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har en likadan mobil. Är jättenöjd :)

2009-12-28 @ 20:19:05
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0