Blir fan less på världen

Här hemma är nyheterna på jag blir så jävla förbannad när jag hörde dethär
En kille blev mobbad, han gjorde själv ett slut på det genom att begå självmord,
då hans farfar hittar honom hängd i trappan, Jag blir så jävla sur
ursäkta hur jag uttrycker mig men det är så fel av människor som
mobbar andra, tänk på att dem som blir mobbade har fan
en själ som alla andra, om ni bara visste hur folk kan bli
utsatta för mobbing som kan gå så långt att man inte orkar med
livet pga en människa eller flera som mobbar/förstör
ens liv  även om föräldrarna gör allt för att man
vill hjälpa sitt barn, men ändå inte blir av med dem mobbarna.

Faan mäniskor tänk på vad man vräker ut sig eller
vad man gör, tänk vad som kan hända.
Alla ska behandla andra
som man själv vill bli behandlad

som många redan har hört.


Kommentarer
Postat av: Vickan,

Rätt fan!

2009-12-19 @ 17:56:24
URL: http://victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0