blablabla

Kom hem ifrån Becca för ett tagsen, då kom Maggan, Lovi o Oscar
oxå. Vi satt mest vid datorn och garvade. När jag väl kommer hem
sitter en bunt killar i soffan, jag hade tänk o ta in mina saker som va
i vardagsrummet tills jag fick se ännu mer. Då sa jag nej.
Det är nog nackdelen till att ha en storebror som är 18år
att han drar hem massa kompisar och tar upp hela vardagsrummet.
Och allt blir pinsamt tills dem kommer till köket o hälsar på mig.
Då vänder skiten, dem är riktigt skööna hahah.
Men nu har de dragit dem skulle någonstans o käka ;)

I julklapp så fick jag ju parfym Victoria Beckhams nya
Kan verkligen rekomendera den, älskar den. Tycker
även mer om denhär än den förra  ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0