4 december

Tjeeenare!
Skolan slut, och helgen väntar.
Skolan idag var helt okej, hade även matteprov vilket är mindre kul.
Snart ska jag nog ta mig nåt och äta, jätte sugen på BK mumms.
Men om det blir det så händer det nog senare, När jag läste tidningen i
morse och blev mindre glad så jag inte vågade cykla till skolan idag
som jag hade tänkt mig, idag stod det att paret som är försvunna
som är här i motala kanske var mördade så då va jag för rädd och att cykla
och nu när jag går in på mvt.se(motalatidning)
Har dom hittat det äldre paret och dom är döda, fy =/

Här kommer artikeln


 

Paret hittades döda 400 meter från bilen Ingenting tyder på brott vid fyndplatsen

MOTALA

 

Det försvunna Motalaparet har hittats döda. Paret låg nedanför en brant omkring 400 meter från platsen där kvinnans bil stod parkerad. (UPPDATERAD)

Relaterat

Vid kvart över elva på fredagsförmiddagen hittade en hundförare Motalaparet som varit försvunna sedan förra fredagen.
- Man hittade dem nedanför en brant vid Håleberget, säger Per-Åke Ekholm, chef för kriminalenheten i Motala.
Platsen där paret hittades ligger omkring 400 meter från platsen där kvinnans bil stod parkerad.
Enligt Per-Åke Ekholm finns det ingenting vid fyndplatsen som tyder på att ett brott har begåtts, men än så länge har man inte avskrivit brottsmisstanken.
- Det pågår en förundersökning och den kommer att fortsätta till vi får sådan information att vi kan avskriva den, säger han.
Polisens tekniker är just nu på plats vid Håleberget. Man kommer också att obducera kropparna och göra en rättsmedicinsk undersökning.
- Vi får se vad det ger, säger Per-Åke Ekholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0