3 december

21 dagar kvar till jul skulle jag tro?
Guud vad besviken jag blev på engelskan, hade lärt
in ALLA engelskaglosor och kunde dom som en smäck!
Men istället för en vanlig lektion, hade vi oförberett PROV, shit!
Jag blev helt paff, då var dom ryckterna sanna faaan då, jaja
intressant men gillar verkligen inte oförberett prov det är det
sista jag vill ha och i engelska ochså hur tänker dom igentligen, hah.

Nu kör vi lite efter skolan:
Då tog jag bussen till mormor gick av vid stan för jag skulle
vara snäll och hjälpa henne med jul gardinerna, så nu sitter dom uppe,
fick även lite mat och glass till efterrätt, mumms=)

Men nu ska jag troligtvis leta efter
min tyska bok i röran i som är i rummet mitt

Hörs;)

Jag har mina egna små traditioner, huhu


Imorn åker min sötnos o klipper sig, han kommer se ut som fåret
lambi, i toa pappers reklamen=)

bjuder på sista bilden


Bilderna är tagna idag eftersom jag har
så jäkla tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0