10 december

Det var ett tagsen jag uppdaterade lite här så nu får jag göra det,
har varit väldigt upptagen sen i måndags har nog pluggat i
3-4 timmar om dagen så mycket att göra nu jag har iallafall
gjort alla prov som behövdes att göra. Så det känns väldigt
sköönt slippa så mycket press på sig innan jul. 
Efter skolan gick jag av vid stan för att kila till biblioteket,
vilket tycker jag känns väldigt nördigt att säga, hah
Men har en uppsats i Bilden om konsthistorian, som jag
satsat på MVG så idag hann jag bara med 1 fråga,
måste till biblioteket imorgon med kännde att
allt jag behöver mera matrial till bilden eller
om jag ska göra uppsatsen eller vad man kallar den
på biblioteket, aja nåt måste ju göras.
Men Philip och jag åkte till maxi och handlade till mamma
första gången jag åkte bil med honom själv, wohooo
Imorgon blir det att kolla på Lucia i skolan =)

Adiòs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0