VÄRME

Jag är så tacksam att värmen är här! Legat på stranden typ hela dagen från tolv till lite efter fem
Va där först med Lovi, o sen så kom även Jossan o Frida till oss,sen åkte Lovi för att fira hennes farmor.
När jag kom hem tog jag o åt hos pappa, åkte hem till mamma, för att mormor skulle hämta upp mig där för hon
fick med mig till den där jävla medevi saken o lyssna på gammal kass musik, vem är det jag ser där då
jo John hah o sen så satte vi oss med morfars bror o hans tant , sen drog vi hem halv tio,
vid tio så mötte jag Frida o Jossan o vi drog oss in till stan o sen satte oss på donken
kom hem vid tolv ; )

Men nu ska jag gå o lägga mig, o nu är det inte långt kvar tills jag fyller oxå ;-)

Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0