Varamon

Kan börja med att berätta om varamon i tisdags
Vi drog dit ganska så sent då det va riktigt mörkt när
man nästan inte såg någonting, då man hör vågorna ordenkligt
så badar vi i vågorna o så ser jag nån kille o han rökte så man såg glöden
som stannade vid våra väskor på stranden, säger det till
Becca&Lovi då han börjar springa vi blev lite rädda o sen
brydde vi oss inte mer om det då Lovi ser att han vänder
om o vi fick riktigt med PANIK o låser in oss på en toa o märker
sen att nån spolar på toan brevid jag trodde jag skulle dö
samtidigt jag tänkte på hur jag kommer garava åt det om 15 år
så jag satt o flina samtidigt jag va livrädd!


 Men idag fyller min lilla hund Otto ett år
så när jag mötte tjejerna på maxi gick vi oxå in
på arken då jag köpte en leksak åt honom
som han faktist leker med

Tänkte bara säga att nu har jag fått min väckarklocka
så imorrn ska jag försöka gå upp tidigt!
Naajjjs vah

Kommentarer
Postat av: Becca

Det var läskigt </3!

Grattis till Otto :D

2009-08-14 @ 01:55:06
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0