Dagen,Skänninge marken

Idag så har jag varit hundvakt till ca 4 gick upp vid klockan åtta i morse
Sen vid elva en promenad med Otto då jag upptäckte hur härligt vädret va
Sen lagade jag mig lite mat, macaroner o bacon hah ; )
Sen somnade både jag o Otto en stund, senare vid kl 4
ringde jag Vickan o Becca, då dom berättar att vi ska till skänninge marken
Så mamma skjusar mig hem till Vickan då vi väntade en stund på Madde
Sen så när vi kom fram till skänninge va det världens längsta bil kö men
det gick ganska så fort känndes det som ;-)

När vi väl hade kommit dit skulle vi försöka hitta Lovi o Becca
vilket tog sin tid, väldigt lång tid, hur svårt som helst
att hitta varann där nere hah, det är ju så långt man
kunde inte heller förklara vart man va men sen hittade vi varandra som tur va
då vi tog o åkte virvelvinden vi va 5 st så säger dom sen max 4 i varje vagn
så Vickan o jag offrade oss så vi tog en egen vagn
fy fan va kul den va till skillnad på den som är på liseberg
haha jag har skrikit halsen av mig haha
sen kom man väll hem efter tio o kollar på tv nu

Men imorn blire varamon med Lovi o Becca härligt
behöver få lite mer solbränna på mig hah=)


Glömde bort att kameran va med så då blev det inte mer
men dom här sista är när vi väntar på Becca o Lovi

Godnatt så hörs vi imorgon =)



Kommentarer
Postat av: Vickan,

Trevligt varre! :D

2009-08-11 @ 12:58:32
URL: http://www.victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0