6-7 Augusti

Igår blev den ingen uppdatering pga. att jag kom hem vid tolv o ville inte bråka med
internet för kontakten var urdragen så jag ville inte väcka Philip för han börjar jobba kl
7 fattar inte hur man kan gå upp men mamma skulle va ledig  iaf =)

Men igår så låg Becca, Lovi o jag i varamon njöt av solen men jag
trodde jag skulle döööö det va så jävla varmt
Sen på kvällen åkte vi o köpte glass i borenshult
sen åkte Lovi hem då Becca o Borènska (frida) o jag va
då vi träffade på Jacob ,Ofelia o hennes vänner
sen så drog Becca o jag hem=)

Idag 7 Augusti
Idag så har jag vart med Lovi hela dagen
Åkte till henne kl ett då vi drog ner till
varamon, fy fan va gött det va i vattnet då man ville inte
gå ur haha, men sen vid fyra tror jag att vi drog hem
o duschade  o fixade oss sen åkte vi o mötte varann utanför maxi
o köpte godis  o götta oss; )
sen så skulle vi till bk då vi ändra oss
så åkte vi till Bergsätter o prata men jag mådde uselt ett tag
då Lovi måste ha hatat mig haha
Men sen så blev jag bättre då vi drog till bk iallafall
Sen tog vi ett kvällsdopp i varamon då klockan kanske va nio halv tio
Va där kanske en timme lr nåt

Oj nu blev det ett långt inlägg utan bilder
men får försöka göra ett roligare inlägg nästa gång=)

Tack för en underbar dag Lovi får göras om bara vi slipper myggen hah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0