12 Augusti

Idag så har jag o mamma vart o träffat morfar och allt va som vanligt,
Kom hem vid kl 3 då jag tog o fixamig o sen tog o fixade mig lite käk.
Senare mot dan så tog jag o kollade på ''Varning för Jönnson ligan''
haha så längesen jag såg den ; )
Sen så närmade sig klockan sex då jag skulle möta Becca o Lovi
men båda fick förhinder, så då tog jag o handlade åt Philip o Lovisa
för dom skulle baka. Efter det har jag tvättat för 3 gången helt själv o
försökt lära mig haha ; )
Sen skulle Jossan komma till mig vid nio o kolla på film men hon fick oxå förhinder

Kollade sen på filmen som gick på tv ''Hur man blir av med en kille på 10dagar''
guuud den filmen har jag sett många gånger men älskar den helt otrolig bra film
tycker jag då hah

Men nu sitter jag o kollar på tv bläddrar lite i solo köpte
tidningen tidigare idag,och myser med Otto i sängen
som han verkar gilla mer att mysa själv med sin anka hah=)

Halsband från Lovi
Armband från Vickan
Halsband av Becca



Där kom bilder på mina pressenter from the girls ; )
berättar om varamon imorgon istället goodnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0