11 Augusti o det är min födelsedag!

Idag har det alltså varit min femtonde födelsedag jag
har alltså fyllt 15 whooo hjälmen kan slängas haha

Blev väckt av Mamma, Philip o den minsta i familjen Otto ; )
Jodå, dom sjöng ja må hon leva för mig typ kl sex för mig tidigt imorse
för philip skulle åka o jobba haha
Då fick jag likadana skor som jag köpte för nån veckasen
önskade mig ett par till ifall dom går sönder lr nåt så det fick jag
Sen en resa till stockhom med,god mat, hotell,får oxå välja mellan
konsert,teater, o musical o sen en heldags shopping o massa pengar tills vi ska dit.
Sen av farmor fick jag pengar och av pappa fick jag min systemkamera
Sen får jag resten av mina presenter på lördag då jag ska firas av släkten oxå=)

Sen försökte jag laga mig lite lyxmat så jag åkte o köpte kyckling o
stekte potatis m.m
men kycklingen vart bränd men sen skulle jag möta
tjejerna vid lekpark nära Vickan, dom lurade mig totalt
när jag cyklar ser jag ballonger, muggar, tallrikar, saft sist men
inte minst en tårta som dom själva hade gjort super good
o så gömmde dom sig haha
men där fick jag pressenter med

Av Becca-Halsband
Lovi-Halsband
Vickan-Armband
kan ladda upp dom imorn på bloggen

Glöm inte lägg märke till ballongerna oxå
Tack tjejer snack om att jag vart glad
älskar er ni är bäst<3!

Sen tog Lovi, Becca o jag ett dopp i varamon
som jag berättar imorn ska sova nu

Godnatt blev lite långt inlägg men skit samma =)




Kommentarer
Postat av: Becca

I will always love you (L)

2009-08-12 @ 02:16:50
URL: http://rebeccahallstrom.devote.se
Postat av: Vickan,

Grattis Frida :)<3

2009-08-12 @ 14:44:31
URL: http://www.victoriafabian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0