Våååår

Idag var det att vakna vid kl sex på morgonen hoppa in i duschen och sen gå vidare att äta frukost och fixa mig.
Sen var det att dra vidare till plugget som var väldigt slappt eftersom vi gick till halv två
vi skrev om våran prao rätt slappt sen så var det påskbord! Så gött med påskmusten hah; -)
När jag kom hem ifrån skolan väntade miin sööötnos på mig så lekte otto och jag sen satte jag mig en stund framför datorn Sen var det dax för tandläkaren USCH jag har att min tand har ett igåligt hål i min tand så skulle vi slipa det jämt
förra gången tyckte han att jag kanske inte behövde bedövning för det va så lite att (slipa)
Och jag ångrar så jävla mycket att jag inte tog bedövning men tur så gick det över på 1 sekund rätt gött
att slippa bedövning en halv dag iaf:P

När jag kom hem från tandläkaren så väntade söötnosen på mig
och ingen hade kommit hem så jag bestämde mig att vi skulle gå ut i det härligaste vädret som finns just nu
det är bara så jävla underbart med sol och värme slippa cykla med vantar haha;D

sen så kom vi in så satte jag mig vid tven och bara slappa jag är så trött nu för tin aja men
vår är påväg nu iaf  det är härligt härligt!!


Just ja praon var lite tråkig ibland men mest kul
hade ju faster som handledare och
hängde med en som heter carro som jobbar där haha så jävla skön person som man kunde driva med
haha det är det jag saknar haha aja

kommer inte på mycket mer att skriva nu


adiòs amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0