måndag 6/4

Måndag bärjar med att jag sover till halv elva och vaknar upp med otto i sängen slikandes på min arm hah
alltid lika mysit är det.
När man går upp är det bara hoppa in i duschen och sen vidare till frukosten =)
Sen satt man vid datorn en stund gick och föna håret och drog på mig kläderna
Sen när klockan va två så skulle man möta Lovi, Becca och Vickan.
Men jag åkte hemifrån kl två för jag hann inte färdigt med håret
Men när man kommer till möt platsen så var det bara så barn där och klockan va runt fem över två då
så jag åkte åt det hållet becca och lovi skulle komma ifrån
så efter en stund så möter jag dom på cyklarna ; )
sen åkte vi och kolla om vickan hade kommit då hade hon åkt hemmifrån fem över två

Men när alla va samlade så drog vi vidare till varamon det är ju så göttit väder haha
där satt man rätt länge i solbrillor så nu har jag en tunn rand efter dom jag är allt för smart ; )
Sen efter varamon så drog man vidare till maxi där jag fixade pengar till mobilen så jag kunde fixa gratis
sms och becca köpte en chokladboll

Sen efter maxi tog vi cyklarna till vickan då vi satt och fika på kakor, saft och vindruvor göttans :D
sen så satt vi där ett bra tag tills lovi skulle hem och äta så passa becca på att göra det med
sen så efter ett tag ringer mamma och säger att jag kunde komma hem och äta så då blev det lax
och en nyklippt kille som först hette otto och som sen hette lambi hah nejdå nu ska jag inte va taskig men namnet
passar in på honom :p

Sen så drog man till vickan sen igen och då hade becca ochså kommit ditt
så satt man där och prata sen drog vi oss till östenssons och köpte glasstårta lr nåt liknande och käka på
och lovi va inte med för hon skulle göra nåt så hon kom aldrig synd!
men sen satt vi ute i mörkret och åt glass sen
ser vickan en 2,5m lång kille gå för bi men nejnej det var andreas som stod på adams pakethållare
så då kom dom och vi prata då med visst låter det kul ?
aja men sen blev det åka hem och det var kallt, mörkt och läskit haha ne jag ska låta mesig nu haha
men nu ska jag gå och lägga mig
det får bli en bild på vickan för att vi va hos henne haha<3


Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Vickan,

Blev du tvungen att ta en sådan gammal bild ;)?

2009-04-09 @ 15:39:25
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0