Linköping med världens bästa lovi ! ; )

Idag så blev det Linköping med Lovi trevlans vare !
Vi tog bussen som gick 11.20 så vi fick sova ut en stund iaf hah ; )
När vi hade gått på stan ett tag blev det självklart donken att äta på haha
Sen när vi kommer ut där ifrån så är Emilia där och sjöng så lyssna på det i typ 2 min
Sen så blev det ju ochså inköp för både lovi och mig hittade massor haha

mitt inköp

två hårband
linne
tröja
skor
solglasögon

Tack för dagen den bästa på länge vare<33 och lovi är sämst att inte ta bilder på henne
så jag har tagit bilder ifrån hennes blogg haha


         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hah, jag ärr bäst på att ta kort på mig, hah dem bara råkar bli på dig ;)!

tack för dagen söten<3

2009-04-06 @ 13:31:09
URL: http://lovisssaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0