Äntligen en dator!

Då så är det helg och förra helgen va det påsk

När det va påsk åkte vi till farmor och firade påsk där och det är väll runt 20-25 personer i den släkten
och runt 5-6 småbarn som är under 5år och det är ju alltid en unge som skriker
och så har man ju en kusin som är 10 eller 11 år vet inte vilket men iaf
om man nu har nån unge i knät eller busar med nån då blir hon verkligen avensjuk
och ska ta ungen som sover ifrån mig eller börja hålla på tills jag slutar att leka med nån utav barnen
det är bara så irriterande så hela den dan gick jag med huvudvärk inte kul nu är det,
nästa släktträff är väll då när farmor fyller  skulle jag tro TUR ATT MAN INTE HAR SLÄKTRÄFF VARJE HELG iaf ...

Sen vid fyra var det åka till tommy där martin (kusin), gun, mormor och mamma va och kusinbarnet noah på 2år
Så när man kom dit så stod alla inne och kolla ut på verandan för att noah va sur så
han hade hängläpp haha så då sa dom att jag skulle gå ut o jag bara tänkte bara inte
han börjar tjuta så slipper jag mer huvudverk men som tur började han aldirg gråta
han va sur men jag börja busa o han blev snappt på bra humör
sen va ju lekstugan öppen och då så skulle vi ta fram alla leksaksmöbler alla bollar m.m
När dom hade åkt så var det direkt upp på övervåningen och kolla på tv o vila gött det är väll typ det ända jag har och skriva om

Idag har jag oxå vart i skolan
sen hem och typ vart uttråkad så jag har gjort massa motions övningar haha

Men imorgon blir det två års kalas för Noah o så är det två jobbaga småbarns tjejer där USCH vad
mkt barn det är hah
Men min Kusin kommer hem då ifrån Skövde och ska med på kalaset äntligen
det va ett tagsen jag träffa henne hon är den som förstår en bäst tur att man har henne

Men nu har jag inget mer att skriva i bloggen men ska
försöka ta lite bilder imorn med o jag glömde jag har klippt lugg men det
va väldigt längesen jag gjorde det
men

Adiòs Amigos

ps. Min dator funkar inte hos mamma deen ska troligtvis på inläming imorn : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0