7/4 tisdag

Idag sov man till 10 och tog en dusch och sen en långpromenad med Otto : )
Sen när vi kom inte var det att ta fram frukost och börja äta
Sen ringde jag vickan och fråga om hon kunde va idag då va hon hos hennes farmor
sen ringde jag lovi då hade hon precis duschat sen fick jag svar på beccas sms : )
Sen när vi hade bestämt att vi skulle va så
tog jag och börja fixa mig så då var jag klar vid två sen 
kunde ingen va då så jag fick vänta till klockan sex på kvällen
mendans jag väntade gjorde jag pannkakor blev inte så lyckat 
jag är inte bra på att göra smet haha
och sen kollade jag på ''the hills'' som gick hela dan

Tilsslut blev klockan sex så då möttes vi och stanna där en stund
sen åkte vi till östenssons och fyllde på vickans mobil med pengar och jag passar
på att köpa godis nappar haha mumms
sen mötte vi adam och andreas där som skulle lana sen
så drog vi hem till adam och prata typ hah
senare så skulle vickan hem och äta och lovi skulle till maxi 
så becca och jag satt vid deras datorer medans adam och andreas lagade mat
Sen så kom vickan tillbaka men jag åkte hem då och käka och kolla på andra avenyn

men nu sitter jag här och kollar på LOST! love it<3


byebye!

Kommentarer
Postat av: Becca

LOST <3

2009-04-08 @ 15:07:24
URL: http://rebeccavictoriaa.blogg.se/
Postat av: Vickan,

Din dator är lost

2009-04-19 @ 16:32:16
URL: http://victoriafabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0