30års och 2års kalas 18/4

Idag så sov jag till 11 tror jag och upp äta frukost o fixa mig lite snabbt
sen halv ett åkte jag o hämtade min cykel som har varit inlämnad för mitt framlyse funka inte oså

Sen bar det hem till mamma och duscha och fixa mig till kalas 30års o 2års kalas
jodå min kusin fylde 30 och noah 2
kusinen fick en resa som jag inte får berätta än vart den går men jag lovar att avslöja
det för er ; )
Noah alla småbarn är så bortskämmda hah, han fick en gungställning och fotbollsmål m.m
jag fick jätte bra bilder men så är sladden borta så då kan jag ju skita i det
och vi va där kl tre till lite över åtta det va förrätt,varmrätt grillat och dessert så gött vare
sen när man skulle hem så skjusa vi hem mormor sen skjusade mamma mig till pappa
så sen kollade jag färdigt på robinson sen har jag inte gjort nåt mer speciellt
men nu ska jag kolla lite hemsidor hare gött


Adiòs Amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0